Pealkiri ütleb kõik.....

Tuesday, February 2, 2010

Moodul nr 2

Tegevus 1
Täna lõuna ajal vajasin ma lisainformatsiooni vitamiini võtmiseks, vaatasin c-vitamiini purgi pealt, mitu korda päevas neid võtma peab. Lugesin õhtu poolikul Järvamaa haigla sisekorraeeskirju. Varasemalt olen lisainformatsiooni vajanud ekskursioonide koha pealt. Selleks olen lugenud internetist selle kohta infot. Koolis olen õpetaja käest lisainfot küsinud, või õpikust otsinud. Rohtude tarvitamise jaoks on vaja lugeda sellega kaasas olevat infovoldikut. Hiljuti ostsin endale arvuti ning pidin lugema sellega kaasas olevat instruktsiooni.
Minu jaoks oli see uus, et on olemas erinevadinfovajaduse tüübid, töö ja õppeülesannete täitmisel võib kokku puutuda infovajadusega, mis tuleneb otsitava info iseloomust või laadist: 1)faktiinfovajadus 2)teavikuinfovajadus 3)teemainfovajadus .
Kõige olulisem uus teadmine oli, et infovajaduse tüübist oleneb see, millised infoallikad infootsinguks valin.

No comments:

Post a Comment